Barnvakt!:(

Idag väkte mamma mej vid halv nio för hon skulle till frissan så jag var tvungen att vara barnvakt åt mina småsyskon så jag fick gå upp o göra frukost jag fick gå typ tio gånger fram o tillbaka o sörva dom.
så nu har jag påsar underögonen tack vare mamma. men vad gör man inte för pengarna.
så jag ska allså få typ tvåhundra inte så mkt men de är ju igallafall nått §
sedan ska vi gå ner till stan och äta lunch med mamma vi ska tydligen äta på mcdonalds har ingen lust med det men mamma har lovat syskonen att äta där. sen blir det att åka o fyra men moster charlott som fyller år idag Grattis till henne <3 sen ikväll blir det att sova över hos bäästa emmie (efter träningen såklart)

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: