frågestund på bloggen

fråga vad du vill jag svarar på allt <33


KOMMENTARER


Vilka personer umgås du mest med?

EN person som du liter 100% på?

Läser du min blogg, i så fall, tycker du om den?

Vad tycker du om mig?

Kan vi ses någon dag?

2011-08-07 // 19:42:24

tar den gamla vanliga: vad tycker du om mig? helt ärligt?

2011-08-07 // 20:00:36

Läser du min blogg ?

Vad tkr du om mig? helt ärligt ?

Vad använder du för smink ?

Kan vi ses ngn dag ? ♥

Hur gårre för dig o Robin ?

Är du nöjd med ditt utseende, om nt vad skulle du vilja ändra på ?

Om du var tvungen att Välja ett par kläder ur din garderob, som du skulle haft på dig resten av livet vad skulle det va ?

Favoritsmycke ?

Skulle du vilja pierca dig ngn gång ? vart isf ?

Favoritlåt?

Vilka umgås du mest med ?



kram på dig :) ♥

2011-08-08 // 13:04:06

haha kom på ngra fler frågor :)



Har du hånglat ngn gång ?

Bästa minne med mig ?

Favoritmat?

Favoritfärg?

Vad gör du helst en regning dag ? xd



haha nu kmr det inga fler frågor :)

2011-08-08 // 13:07:07
Anonym

strular du med Robin? x)

2011-08-10 // 17:26:51

tkr du om mej?

en person du litar på till 100%?

love you!

2011-08-10 // 17:27:58
hanna

frågorna från emmie=

klart jag gör <3

clara nora o dej <3

frågan från någon

vet inte vad det är men om du säger det kan jag svara

mira holgerssons frågor =

ja

ja vet inte

fattiga riddare

röd marinblå o vit

myser o kollar på film

ja

du är en jätte snäll tjej som jag vill börja va med <3

maskara mest i bland kajal

jätte gärna

bra

jag är rätt nöjd men jag tycker att jag är lite tjock

ee har många fina kläder men det skulle nog bli ett par skjorts o ett linne

mina stora runda pälörhängen

nej jag vill inte det

last friday night

clara nora wickan julia o emmie ellie

ellies fråga=

jag tycker jätte mycket om dej önskar att vi kunde va lite mer du är en jätte härlig tjej

som man kan lite på

wickansfrågor=

dej nora clara emmie o ellie

clara nora o emmie

ja jag läser din blogg den är fin o bra

du är snäll vi har många minnen ihop

ja klart <3

tack alla för ni ställde frågor till mej då har jag en liten fråga till er vad tycker ni om mej o vill ni va med mej nån dag?

2011-08-11 // 11:06:14
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: