Klantdag!

Hej idag har det varit en klant dag.
och nu ska jag berätta varför!
jag ellinor,klara,nora och moa skulle va idag och då först hittade ellinor inte sin nyckel så vi gick tillbaka till klassrumet men den var inte där så vi fick gå och leta och då hade hon glömt den i musiksalen.
sen åkte vi från skolan när vi åkt en bit fasnade klaras skosnöre i trampan på cykeln så då var vi tvungna att ta loss det och sen åkte vi igen sen en liten bit till trasslade min kofta in i knapparna så jag var tvungen att fixa.
sen körde moa in i min cykel så hjulet blev jätte konstigt.
sen åkte vi hem till nora och det gick bra. sen när vi åkt från nora hem till mej hittade jag inte min mobil letade som en galning men hittade den inte. så jag trodde jag hade glömt den hemma hos nora men som tur var hittade jag den i min ficka. sen skulle vi hem till moa och vid åhmans krockade ellie o moa med varandra så dom ramla av. sen när vi var hemma hos moa hittade nora inte sin nyckel då hade hon glömt den hemma hos mej.
sen skulle vi till vff och springa vo-joggen. men så var vi påväg hem till ellie för hon skulle byta om då hade jag glömt min vo-joggslapp som jag skulle lämna in på karstorp så då vände moa och jag och nora o ellie fortsatte till ellie. när vi var vid moas hus hittade jag den i fickan, men då hittade jag inte mobilen igen så fick töma hela väskan igen o leta. hittade den i väskan sen.
sen skulle vi hem till ellie då och då vricka jag foten.
sen på vo-joggen träckte moa nacken. hahaha en klantdag helt enkelt men kul ´har vi haft imrn är det skolan igen och då börjar vi med språk kl åtta på ellenkej.

puss på er och tack för en bra dag

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: