Livet går vidare..... :(

nu är det slut mellan mej o robin han gjorde slut på sms.
jag har gråtit många tårar men nu är dom slut måste tänka om och gå vidare helt enkelt.
jag kommer bara ihåg när vi hade film kväll när vi myste o hade kul.
vi har många bra minnen ihop som jag aldrig kommer glömma!
jag trodde att det var du o jag föralltid det var igallafall vad du sa men tydligen ändrade du dej.
och att ingrorera mej innan du väntade på att jag skulle fråga om du gillade mej längre då gjorde du slut.
du krossade mitt hjärta. jag saknar när du kom och håll om mej och viskaade i mitt öra du är den sötaste på jorden<3
och jag gillar dej fortfarande fast du krossade mej i tusenbitar om jag skulle få fråga dej om en grej till skulle det vara vad gjorde jag för fel?:(  det är väll vad jag mest undrar.
du frågade mej om vi kunde vara vänner just nu vill jag vara inget för dej klarar inte av att bli sviken igen:(
jag trodde jag var mer för dej en det du tyckte om mej.
att du gjorde slut på sms tycker jag är fegt!
alla sa att vi var guliga ihop  stämde det?
igår och iförgår grät jag mej till söms var så ledsen för jag hade förlorat dej
trodde att du var en stark kille som vågade mer en det du gjorde slut.
En sista grej det här var mina tre bäästa månaderna i mitt liv<33


KOMMENTARER


jättefin text §

finns alltid, du vet vart jag finns §§

2011-08-14 // 17:24:39

Gud vad tråkigt för dig! Vet hur det känns, Hanna. Ni var ju så fina tillsammans!§ Håller med dej om att det var fegt o skriva de på sms! Du ska veta att jag finns vid din sida om det är nått!§bara säg till

2011-08-20 // 21:02:48
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: