Akuten :(

Hej det var ett tag sen.

Förlåt för jag inte har varit så bra nu i helgen på bloggandet har inte hunnit. i lördags sov jag över med mina två älsklingar Nora och Clara senare på kvällen kom även Tim och Bärgan vi hade lite lördgas mys o kul dom stannade till halv elva sen hade vi lite snack om livet jag clara o nora o det var skönt. Idag har jag därimot inte haft det så roligt för på lunch rasten fick jag en stenhård innebandy boll på min tumme av en person och jag hade skit ont så jag åkte in yill aktuten o det visade säg som min tumme typ gått ur led en hård sträkning så jag får inte träna på en hel vecka :( och jag måste träna upp tummen igen så måste göra en massa övningar varje dag!
Men till alla som undrar så är jag hemma igen!

Bilder togs under kvällen i lördags o dom kommer jag ladda upp nån dag
Kramiiis <3

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: