Göteborg/ Liseberg and shoping <3

idag blev det att åka till Göteborg med kuinerna emmie och nils och familjen så klart.

vi åkte hemifrån vid åtta tiden och kom fram vid cirka halv tolv då blev det att snabbt åka till hotellet och lämna av väskorna och sedan åkte vi ju raka vägen till liseberg då vi först åt och sen sprang vi raka vägen till lisebergsbanan (om ni nu vet vilken karusell det är) senare på kvällen vid åtta tiden sprang jag och emmie ( min kusin) till lotta på liseberg vi såg en stund men sen gav jag med mej att vi skulle åka atmos fear eruropas högsta fritt fall det var dö läskigt men jag gjorde det!

Dagen efter alls¨å tisdag som det är idag gick vi och shopade hittade en tröja en skarfs och och en kofta lägger ut bilder på dom när jag kommer hem sitter nämligen på hotell rummet och skriver från pappas iphone men i kväll blir det att åka vidare till höganäs som ligger i skåne till våran farfar. men syns snart

shaoo <333


KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: