Du betyder allt för mej! ♥

Hejsan!

det var ett tag sen nu sorry men har inte hunnit. nu på sista tiden har jag varit mkt med Nora, Clara, Tim, Oskar och Bärgan i fredags hade vi lite mys framför oskars tv vi såg på film och hade skit skoj vi stannade till 10. Idag har jag varit hemma och vi har haft mormor o morfar på besök även gott en runda på stan med famlijen det blev  wezc tröja ett par pippi vantar bild på det kommer. O nu typ plockar jag lite bland mina grejer o så öppnade jag datorn o där låg en lapp som en person har skrivit till mej, jag blec jätte rörd o jag ville berätta vad som stog på lappen för er men inte vem som skrivit den!

Tjena Hanna

Ville bara säga till dej hur jävla speciell du är.Du är fan så underbar. Jag finns inte om inte du finns. Tänk dej jul utan jultomte, mussepigg utan mimmi, sol utan solstrålar. det finns liksom inget som går ihop annars.Du är hälften av mitt liv ♥ asså du bara så underbart bääst!
Du har hälften av mitt! ♥ älskar dej Hanna ♥

Älskar dej med! ♥

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: