svar på frågor från frågestunden :D <3

Postat av: Linnea bäst elisson

vem gillar du? = Jag gillar Tim
är jag sööt? = Ja du är jätte söt ♥

Postat av: wickan ♥

vilka personer umgås du mest med?= Dej, sofia, ellinor,clara,nora och massor mer ♥
vem/vilka litar du på till 100%? = nora, clara,ellinor och emmie
favoritplagg? = har många :D
favoritmat? = tacos
favoritfärg? = röd,svart och vit
vad tycker du om mig? = du är jätte snäll och vi har många minnen ihop ♥


Postat av: emmieaxmon

vad tkr du helt ärligt om mej?  = jag tkr om dej jätte mkt ♥
favvo klääder? Många :)
vrf är du så otroligt söt? = Jag är inte söt
puss! <3


Postat av: vilmakung

vad tycker du om mig ?

vem e bäst på fotboll i vårt lag? = Du och många andra men inte jag
vem gillar du ? = Tim
vilka har du vart ihop med = seriösa är väll Robin, och hugo
vem e coolast i värden ? = Jag hahah inten

Postat av: mathildaanderssonn :)

vad tycker du om mig ? = du är en jätte snäll tjej som jag har varit med jätte mkt men inte så mkt längre tyvär:(
vem gillar du ? ( jag tror jag vet ) = a du vet o det är Tim
varför är du så sööt ! ? = jag är inte söt!
pusiii <3


KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: