You are the best in my life ♥♥

Hejsan!

idag har jag varit med mina två B-vänner Och vi har väll typ bara chillat. jag har även vid typ halv tre gått en liten shoppingrunda med mammsen på stan. det blev en heldel kläder som ni ska få se på bild.
sen va jag med clara o nora igen och då åkte vi o kollade på Lizas innebandyträning hon var jätte bra.
imrn blir det att bara vara med familjen vi ska åka till simhallen tror jag men det får vi ju se imrn
pusss ♥♥










Kofta JC, Linne JC, Randigtröja H&M,skjorts H&M, Stickadtröja Vera moda, Kortärmad tröja med tragskedja vera moda, Svart festtröja vera moda, trosor vera moda.

KOMMENTARER


när kommer bilderna på ditt rum och när vi va hos Sofia? :) ♥

2011-11-03 // 20:00:21
hanna

dom kommer snart sorry att det har dröjt <3

2011-11-04 // 11:50:55
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: