Blev en kusinhelg! :)

hejsansvejsan:)


hej jag vet att jag är slarvig men,men ska bättra mej´!

i helgen har mina föreldrar i Skåne så jag o elsa bodde hos Emmie o Nils medans Liza bodde hos Mormor o Morfar, på lördags morgonen var jag o elsa med emmie o nils i oskarshamn nils skulle spela hockeytunering och då skulle vi följa med och gå in på simhallen (äventyrsbadet?) det var jätte kul där vi åkte mest av allt en rushebana som hette toaletten den var jätte skoj, vi var där i typ tre timmar (Moa jokobsson var också med i simhallen) sen gick vi till ishallen igen och roger körde hem oss, moa följde även med hem till emmie och vi typ bara chillade och åkte ut med emmiesbåt och vi fiskade men vi fick ingen fisk hahah XD
hon var med oss typ till halv åtta sen åkte hon hem (Moa asså)
sen typ såg vi på film och åt tacos framför tvn och kollade på fångarna på fortet, sen vid typ nio kom nils hem från tuneringen och dom kom tvåa grattis nils (:
sen såg vi på film ute i deras gäststuga och vi även sov där i den stora dubbelsängen alla fyra ( sov inte en blund den natten!) på morgonen åt vi frukost vid halv tio tiden charlotts hembakade bröd och bacon o äggröra jätte gott tkr Hanna. sen vid fem tiden kom mamma o pappa och hämtade oss, det har varit en bra helg men även tröttsam.

juste i fredags var jag på fest hos Wilma A som fyllde 12 år grattis till henne det var jätte god mat och jättte kul kväll.

jag lovar att jag ska försöka bättra mej på att blogga jag lovar! (: <3

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: