Hanna+Nora= Love you <3

hej!

idag har jag varit med Nora efter skolan vi gick hem till mej och åt lite vi gjorde läxor och fotade lite gran. sen kom min syrras kille Theo sohlman och vill va med elsa men hon var inte hemma så han stannade och var med oss till elsa kom hem det var väll ganska kul ( Eller inte alls) sen åkte jag och nora hem till Henns för hon skulle byta om för vi skulle på innabndyn på skogshaga. Det var roligt men jag sög som vanligt. på måndag asså nästa vecka ska jag prova att stå i mål det ska faktiskt bli kul.
Här kommer fotona med nora! (:




Nora söt som vanligt <3 love you


Jag älskar dej Nora Zühlke sverige <3 (:

KOMMENTARER


Vad ful JAG är!!!!!!!!!!!

2011-10-20 // 16:19:06
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: