I now :(

hej!

jag vet att jag nt har bloggat på länge och nu ska jag berätta varför. joo våran dator har strulat på internet elr rättare sakt mammas dator lagar när internet inte funkar på hennes data då funkar den inte på min dator heller.
det därför jag inte ag har kunnat blogga. men nu kan jag det igen :)
mi ska få se bilderna från heljen hos sofia  nån dag nu i veckan. och bilder på mitt nya rum och det.
Idag ska jag då va med emmie hon kommer väll sen nån gång å då ska vi ha kul om vi alltid har förutom när vi börjar tjafsa det gör vi rätt ofta eftersom vi är kusiner.
vi kommer nog fota då så då får ni se bilderna i kväll
shoo så länge :)<3

KOMMENTARER


jobbigt när internet krånglar!

2011-10-31 // 08:14:27

godmorgon! hoppas du får en jättebra dag :)

2011-10-31 // 08:34:42

i know ska det väl va? :) ♥



ser fram imot att få se bilderna på ditt rum o allt det där :D ♥

2011-10-31 // 14:24:17
Hanna

R: aa det är skit jobbigt :(

H: tack dsm <3

M : Haha aa jag är lite slarvig <3

2011-11-13 // 12:17:29
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: