Svar på frågor från frågestunden :)

Postat av mira! :D
¨
Vad tkr du om mej= jag tkr du är en snäll tjej som jag vill lära känna mer:D
Längst förhållande och med vem?= Mitt längsta förhållande var med Robin
Serriöst förhållande och med vem= Samma Robin
Lägg ut en video när du sminkar dej, en helt vanlig skoldag= Klart jag gör det kommer senast imrn :)
Favoritplagg lägg ut bild= klart jag gör det ska bara ta kort på plagget så får ni se den imrn :)
läser du min blogg= ja oftast :)


Postat av Wickan :D

vilka personer umgås du mest med?= Nora,clara,emmie,ellie,dej,sofia,julia, och mathilda
Vem/vilka litar du på till 100 %= Nora,clara,emmie,sofia och ellinor
Bästavän= har två Nora och Clara
favoritfärg?= Vit röd och marinblå
vad tkr du om mej= Du är snäll och vi har många minnen ihop:D
läser du min blogg, och om du gör det vad tkr du om den= Nej jag läser inte din blogg isåfall är det nån gång bara men den är säkert fin <3

Vidion och bilden på mitt älsklingsplagg kommer imrn eller om en stund :D

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: