Halv sex hos Nora (:

Hejsan!

kom hem från en jätte bra kväll som jag delade med Nora,sofia,clara,madde,maja och wickan för Nora hade nämligen fest.
det var jätte kul vi fick förrätt varmrätt och även efterrätt förrätten var typ pitabröd med skinka o ost i och vitlöksbröd och en jätte god drink fick vi, varmrätten var hamburgare med ost och sallad och klyftpotatis och läsk,
och såklart fick vi efterrätt nämligen Marengswish jätte gott var det. sen kollade vi på idol och åt godis och chips
och bara snackade.

Imrn kl kvart över tio ska jag med mamma och träna på TR clara och Emmie ska oxå träna där, även claras mamma ska med sen ska jag kanske vara med nora och maja och vi ska kanske kolla på innebandy i sporthallen.


Älskar den här bilden (:

KOMMENTARER


hej sötis! :) ♥

jag har frågestund på bloggen, ställ gärna ngra frågor: http://miiraholgersson.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

kram! :D ♥

2011-09-24 // 08:25:57

hej sötis! :) ♥

jag har frågestund på bloggen, ställ gärna ngra frågor: http://miiraholgersson.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

kram! :D ♥

2011-09-24 // 08:26:39
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: