EbbaGustavsson<3

Hej hej jag vet att jag har blivit ganska slarvig på detta men ska ändra på de, ja bloggar från mobilen får våra datorer fubkar inte internet på. så blir ingen bild tyvär. igår kom vi hem runt halv fem då åt vi och senare på kvällen träffade ja clara o nora vi gick en sväng och vi pratade jätte mycket, idag har jag varit mä Ebba vi har kollat Hungergames och hon har hjälpt mig med lite saker på mobilen ;) sen nu ikväll var vi hos mormor och morfar och åt mat eftersom de är påsk, jag har också skrivit klart min nya låt den blev skit bra. i Göteborg var de jätte kul och vi både skrattade mycket och pratade vi åkte även on till stan men jag köpte bara ett par örhängen eftersom jag fyller år snart så ville ja nt köpa något. men jag ska nu krypa ner i sängen och sova får se vad jag gör imrn pözzz <3

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: