Jag älskar er tjejor!

Jag har tyvär ingen bild idag för jsg är oss min mormor.
Hej, idag efter skolan så åkte jag Nora och Julia till Marieborg för att möta Tilde som slutade då. Vi drog ner till stan i skit vädret och jag och Tilde provade en massa jeans som jag ska köpa. Jag hittade även fyra saker till som jag ska be mamma att kolla på. Nu har ja ätit hos mormor och snart ska jag Morfar och Elsa på konsert på Bryggaren. Det ska bli super msigt eftersom morfar är med också. Imrn ska jag och mamma skaffa barnkkort till mig och vi ska även ta ett foto på mig till mitt ID kort. Sen på kvällen har vi match mot Tjust. JAg tänker va med fast min hals inte är bra en. Men nu ska jag plugga lite och sen drar vi oss bort mot bryggaren :D

 

Tilde du är den snällaste personen i universum jag är så glad att vi har hittat varandra och jag vill att det ska fortsätta så här. För när jag är´med dig är jag alltid glad älskar dig tilde, och jag älskar er Nora och Julia ♥


KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: