Snälla kan du inte bara öppna dina ögon och se vad som händer? :O



Åh nu när allt var bra igen händer det här? just nu vill jag bara komma ifrån denna håla och var borta ett tag till du kan öpnna ´dina ögon igen och se på mig och inte dom andra! skit asså kan du bara växa upp och bli den du var först det är den jag älskar. Inte den som ljuger och hittar på, jag vill ha tillbaka dig till den du var för några månader sen. Kan man spola tillbaka tiden?

Kom hem från fotbollen vid halv åtta typ, och då åt jag sen dushade jag. Sen ringde nora och nu tänker jag sova godnatt!! Funderar också på att sluta blogga vad tkr ni? komentera!

KOMMENTARER


Nej snälla jag ber dig sluta inte blogga! När jag kmr ska jag se till så att det blir roligt att blogga igen, om det är därför ;)

puss o kram <333

2012-04-19 // 22:41:18

Neej?! Sluta inte? Lyssna på Malin ;) <3

Och om det är nått, finns jag alltid älskling?!? det vet du <3

2012-04-20 // 08:52:33
Linnéa :)

Nee Hanna sluta inte, snälla?! ♥

2012-04-20 // 18:02:52
Hanna

JAg hatar just nu denna blogg den förstör, och jag känner att jag skriver saker på den som ni kanske inte vill veta ;), clara ja det har hänt en grej men inget jag vill prata om kanske när jag känner för det <3 tack ändå bästa du älskar dig bästavän, malin du får göra om min blogg när du kommer så den blir lite finare :D <33

2012-04-20 // 18:36:31
Anonym

Neeeej!!!!! Sluta inte! Om det är jobbigt kan du ju bara ta en paus... ; )

2012-04-21 // 09:09:06
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: