Dag 01 – En nytagen bild på mig och 15 intressanta fakta om mig själv.



jag orkar inte skriva 15 så skriver 10 st
1 Jag älskar att sporta innebandy, simma och fotboll.
2 mitt liv är MUSIK, jag älskar att spela gitar, piano och bas, sjunga älskar jag och jag skriver egan låtar.
3 jag är blond och jag har blå gråa ögon.
4 jag bor i staden västervik.
5 jag är rätt snäll, och jag är nästan alltid glad.
6 Jag älskar mina vänner och skulle gärna vilja lära känna vissa mer!
7 Jag tycker om att fota men jag är inte bra på det.
8 jag hatar Ärtsoppa!
9 om jag inte hade hetat Hanna hade jag hetat Agnes, Astrid eller sigrid.
10 Jag hatar folk som ljuger en rakt upp i ansiktet!

KOMMENTARER


Rätt snäll?! Du är den snällaste människan jag träffat! <3<3<3

2012-02-29 // 22:53:01
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: