Jag vet att jag har haft det här en gång men kör igen!

Dag 01 – En nytagen bild på mig och 15 intressanta fakta om mig själv.
Dag 02 - Hur jag skulle beskriva mig själv.
Dag 03 - En bild på mig och mina vänner.
Dag 04 - En bild på någon jag saknar.
Dag 05 - fem bloggar du läser.
Dag 06 - Min dag.
Dag 07 - Vad jag tror att andra tycker om mig.
Dag 08 - Ett ögonblick jag aldrig kommer glömma.
Dag 09 - En låttext som betyder mycket för mig.
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 - Mina syskon.
Dag 12 - Meningen bakom mitt blogg namn.
Dag 13 - i din väska finns...?
Dag 14 - Fem till sanningar om mig.
Dag 15 - Mina drömmar och mål i livet
Dag 16 - Det här är jag beroende utav.
Dag 17 - Fem saker jag hatar och fem saker jag älskar.
Dag 18 - Tre positiva saker med mig själv & tre negativa.
Dag 19 - En bild på dig som barn.
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 - En fin bild jag tagit.
Dag 22 -Hit vill jag åka innan jag dör.
Dag 23 - Låtar jag kan lyssna på om & om igen
Dag 24 - Det här får mig att gråta.
Dag 25 - En bild från mitt rum.
Dag 26 - Något jag skulle vilja lära mig.
Dag 27 - Min favoritmat.
Dag 28 - Det här saknar jag.
Dag 29 - En bild på mig förra året och nu, hur jag har förändrats sedan dess.
Dag 30 - Fem bra saker som hänt under dessa 31 dagar

KOMMENTARER


M I R A H O L G E R S S O N ♥ http://miraaholgersson.blogg.se/

kul att du är med i veckans blogg. vinnaren avslöjjas på söndag, kika in då för att se om det vart du! :)

2012-02-28 // 19:11:09
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: