Med det här säger jag godnatt...

Hej träningen gick bra och nú har jag ätit en semla och kollat top model sverige, nu ska jag även kolla house sen blir det att krypa ner i min varama säng, godnatt ♥

- jag trodde du var en annan person.
- jag gillade dig och allt var helt perfekt.
- sen hände det som fick mig att ändra mig.
- du gjorde saker som jag inte gillade, som jag aldrig skulle göra.
- jag hatar dig inte jag vill bara inte vara mer en vänner.
- Du är en fin männinska jag vet det, om du bara kunde vara DU.
- jag vet att du finns där inne i dig, du vill bara spela cool innför dom andra killarna.
- men det klarar inte jag, jag vill att du är dig själv.
- jag vet att jag har sårat dig, men det var inte meningen så....
- jag vill bara förklara varför jag inte har svarat.
- du är helt perfekt men inte för mig.
- du skulle kunna vara den perfekta killen för mig, men nej inte på det här sättet.
                                         Jag är ledsen men det är så här det måste bli -¨-
                                                                                                            


KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: