STOCKHOLM/ MALIN ♥

Hej är så himmla taggad för imrn ska ju jag och emmie åka upp till huvudstaden STOCKHOLM, och vi ska träffa den bästa som finns Malin ♥ ♥i åker upp imrn och kommer hem på söndag. idag har jag varit med emmie vi har gått på stan, köpt en present till en som jag inte kan säga vad elr till vem, och sen stack emmie på dans och då gick jag hem till M&M / mormor & morfar vi fikade och jag kollade lite på tv. Sen har morfar hjälpt mej att sätta upp mina hyllor och tavlor i mitt rum, så nu är allt klart i mitt nya rum :D super nöjd. Men nu ska jag nog krypa ner i sängen fast först ska jag nog ta nått att äta :) juste jag vet inte om jag kommer blogga när vi är i sthlm men ska försöka ses ♥


KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: