svar!

Nico

Vad tycker du om mig? :)
svar: Du är snygg, söt och lång även väldigt snäll :)
varför är du så söt? :)
svar: Kan jag inte svara på eftersom jag inte ens är söt! ;)

PreusseP

Tja fin blogg, höhö ^^ men vad är dina intressen?
svar: innebandy, simma och fotboll även MUSIK
vad tycker du om mig? (klassisk fråga) hihi
svar: Jag känner dej inte men snygg, söt och säker snäll :)

Moajakobssonn

Vad tycker du om mig?
svar: jag tycker jätte mycket om dig, du är snäll, söt och jag litar på dig jätte mycket vill börja vara med dig mer!
Va nån dag?
svar: självklart det vill jag med :)
Vad gillar du mäst fotboll/innebandy eller simning .. Jag tror du simmar va eller ? <3
svar: Haha ja jag simmar, jag gillar fotboll mest <3
Kram <3

Nu har bag frågat lite :) , puss <3

wickan <3

Vilka personer umgås du mest med?
svar: Clara, nora, sofia, emmie, ellinor, dig fast inte så ofta längre!
Favoritfärg?
svar: Röd, svart och vit
Vad tycker du om mig? :) <3
svar: du är snäll söt o rolig och vi har både bra och dåliga minnen ihop, du o jag har kännt varndra sen sexårs och nu med :) <3

mathildaanderssonn

vad tycker du om mig?
svar: snäll, söt, rolig och jag vill börja vara med dig igen, vi har glidit isär på nått sätt!
vad tycker du om nya skolan " LNK"?
svar:jag  tycker den är bra <3
vilka vill du gå med i din klass?
svar: clara, sofia, nora, ellinor och du :)

Max

Vad tycker du om mig ?:)

svar: söt, sny´gg och snäll! :)  

Malin

Vad är det bästa med att blogga?
svar: att man får skriva precis vad man vill och man kan skriva alla sina känslor och allt man tänker på!
Var det här din första blogg?
svar: nej jag har haft två innan :)
När började du blogga?
svar: i fyran tror jag ;)
Vad tycker du om mig, hihi?
svar: snäll, söt och rolig du är en av mina bäästa vänner jag älskar dig :) <3
Tycker du bättre om mig nu efter vi träffades på lovet eller samma som innan?
svar: jag tyckte samma som innan :)
Vad vill du att din bästa vän ska ha för egensakper?
svar: jag vet inte, asså typ snäll och sånt och att den går och lita på inget mer vad jag kommer på.
Tycker du att du är duktig på att sjunga (jag tkr det!)?
ja det tycker jag ibland men ibland tycker jag inte det.
Varför vill du bo i Stockholm?
svar: för då kan jag träffa dig oftare.
Vad är det bästa med Stockholm respektive Västervik?
svar: att det är bättre shopping och så där.
Love you to malin <33

Här är lite blandade frågor! Love you! <3

TildeBergenhav <3

Hej hanna :D<3

*var köpte du den dära tröjan , den med jeans väst ? :)<3
svar: på H&M :)
*vad tycker du om mig ? <3
svar: söt, snäll och jag vill börja vara med dig mer för jag älskar att vara med dig :D <3
*Vad tycker du om min blogg?<3
svar: den är jätte fin och jag läser den varje dag.
*5 bloggar du läser dagligen <3
svar: http://clarasophie.blogg.se
         http://vilmapetersen.blogg.se
         http://tildawredberg.blogg.se
         http://miraaholgersson.blogg.se
         http://summershadow.blogg.se

kommer inte på några mer <33

sally

Hej, läser du min blogg? :)
svar: ibland gör jag det :)
Ska börja läsa din, den var jätte fin!
svar: tack så mycket dsm :)
Kram

Arvid

Hej :)

Gillar du varmkorv? :DD
svar: haha vilken fråga, ja det gör jag väll? :D

M I R A H O L G E R S S O N

vad tkr du om mig?
svar: snäll,söt och jag vill va med mer :)
läser du min blogg, isf vad tkr du om den?
svar: ja, den är jätte fin :)
favoritoutfit?
mina svarta vero moda byxor.
bästa vänner?
clara, nora, ellinor, malin och emmie
bästa minnet med mig?
svar: vi har många bra minnen, men ett var när vi va och vi hade värsta serriös snacket.
vem gillar du?
svar: eh jag du jag vill helst inte säga
vilka vill du gå med på lnk?
svar: ¨clara, nora blandannat men massor fler tex du
favoritoutfit?
mina svarta veromoda byxor.
varför är du så jävla snygg?
svar: jag är inte det det är du som är!
va nån dag?
svar: jätte gärna :)
favoritlåt?
svar: im sexy and im free
tänker du på utseendet när du "väljer" vänner?
svar: nej aldrig, utan hur den är innuti
tycker du att åldern spelar nån roll om man blir tsm?
svar: nej bara man gillar varandra..

hanna :)

hej, fin blogg! c:

1. vem är dina fem bästa vänner? :D
svar: clara, nora, malin, ellinor och emmie
2. gör du din header själv? :)
oftast men jag får hjälp att lägga in den
3. vad tkr du om mig?
svar: snäll och söt..
:)

emmieaxmon

*vad tycker du om mej helt ärligt?
svar: vad tror du jag älskar dej ju!!!! <333
* vilka litar du på till 100 %?
svar: dej, clara, nora, ellinor och malin :)
* 4 bästa vänner?
svar jag har fem du, clara, nora, ellinor och malin
* gillar du någon nu?
svar: ja fast vill nt ta ´det på bloggen
PUSS <3

LinnéaE

Vad tkr du om mig helt ärligt?
svar: snäll, rolig
Vf började du blogga?
svar: jag vet inte kände för det bara.
vilka umgås du mest med?
massor tex clara, och nora
favoritlåt?
svar: im sexy  and im free
bästa tvprogram?
the voice

Kram♥♥♥


KOMMENTARER


Kan du inte visa vad du köpte i Stockholm?:)

2012-02-29 // 22:56:56

Aww du är också en av mina bääästa vänner!! Love you!! <3<3<3

2012-02-29 // 23:06:41
hanna

joo det kan jag, det gör jag ikväll :)

2012-03-01 // 17:07:50
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: