I most go this way baby

Hej, idag har jag blivit mycket sämre har fått ännu mer feber så det blir troligen ingen skola den här veckan, det är konstigt när man väl är i skolan då vill man bara hem, men sen när man är hemma vill man bara tillbacka :(
fototävling skulle ju avslutas idag men jag är ledsen hörni men jag kan inte idag heller jag mår inte alls bra o ska igentligen inte alls blogga för man ka ju helst sova när man är sjuk så nu ska jag ta mej en kopp te o sen blir det sängen ledsen men det är mitt beslut avslutar den nån gång den här veckan i alla fall, sry :(

KOMMENTARER


Krya på dig Hanna! Hoppas du blir frisk snart!! många hjärtan till dig <3<3<3<3<3<3

2012-01-31 // 22:26:02
hanna

tack malin många hjärtan till dej med <3 <3<3<3<3<3<3

2012-02-01 // 16:56:20
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: