Looking forward, it is the only way to get from the old!

Hej!

i dag så har jag först gått en runda på stan med pappa för att köpa innefotbollsskor och present till min mamma som fyller 40 år på tisdag! sen mötte jag upp julia, nora och clara för vi skulle gå på bio vi gick på alvin o gänget hihi <3 den var skit bra :) sen mådde jag o clara skit illa efteråt så sa vi att vi skulle sluta äta nyttigt till min födelsedag som är om tre månader så inget godis ingen läsk inga chips vi får äta nötter och popcorn och så får vi ätya glass o dricka saft. sen så åkte jag på fotbolls träning vid sex det gick bra med dom nya skorna på fötterna, nu ska jag gå in i dushen o sen blir det att mysa med familjen...  Kramiiis :)






Mina julklappar!
Love bokstäver till min vägg i mitt rum
skiva
fjäderörhängen
plattong
sminklåda
värmeskydd
:)

KOMMENTARER


det du fick av mig då?;(

2012-01-14 // 22:49:34
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: