Färgestaden idag då!



Godmorgon på er, vaknade runt halv nio. då gick jag upp och föjde med mamma och Liza till Maxi för att handla frukost. Så när vi kom hem åt vi det. Nu taggar jag match mot färgestaden, vi har redan vunnit serien så idag kan vi sluta att tänka på att vi måste vinna, fast det är kul att vinna men idag kan vi tänka på att bara ha roligt! Sen efter ska jag va med Tilde och Nelson kanske om jag orkar för jag har nämligen sen simtävling eller vad det är typ man símmar ett par längder och får pengar för hur många längder man simmar på en timme, förra året simmade jag 2000 m som är runt 500 längder, så nytt rekord ska det vara i år, cirka 600 i år siktar jag på :D men nu ska jag se på tv och bara ta det lugnt, föresten kom och kolla på matchen Skogshaga Kl 14.00 önska oss lycka till :) ♥


KOMMENTARER


Härligt inlägg!! :)

P.S nästa gång kan du väl säga att jag har tagit bilden eftersom du lånat den av mig? :) <333

2012-03-11 // 15:27:07
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: