i miss you....




Hej, idag vaknade runt nio och då gjorde mig iordning och sen åt jag frukost med familjen, pappa kom hemm igår så nu är vi hela familjen igen. efter frukosten sjutsade mamma mig till sporthallen, jag kollade på claras match tsm med nora, efter en stund kom även Oscar och Ville. Sen så drog nora så jag var själv med Ville och Oscar. När claras match var slut drog ville och oscar och då gick jag och clara och åt B&J glass och kollade 97 match. Sen kom min mamma och hämtade mig. Nu har jag bara chillat och packat, jag har glömmt att berätta att jag ska till sälen imorgon med familjen men jag kommer att blogga för jag tar med datan :) men nu ska jag spela spel med syrran och sen blire slappa :D

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: