Hemma från huvudstaden!



En bild som klara tog på mig i vasaparken i Stockholm!
Hej, hej nu är jag hemma igen, tänkte berätta lite om det, när vi kom fram till stockolm i går så åkte vi till lägenheten och pakade  upp, sen åkte vi till nått museum med massa saker från gammla kungar och drottningar, sen så gick vi lite på stan och jag handlade några saker men jag kan inte berätta det här. Sen så åkte vi hem och åt lite chips,jordgubbar och läsk och bara chillade i ngn timme sen gav vi oss ut och åt på en mysig västen resturang det va as collt :D sen så fotade jag och Klara i Vasaparken det blev jätte fina bilder men vissa blev suddiga eftersom vi tog med min mobil, sen gick vi hem och sov vi somnade runt tolv. Idag så vaknade vi vid halv sju men lyckades somna om till åtta. Då åt vi frukost och gjorde iordning oss. Sen städade vi lägenheten. Sen så åkte vi tunnelbana till slussen och därifrån åkte vi båt till grönalund, vi åkte massa roliga saker, bland annat, vildamusen, frittfall och twister och massa fler. Jag har typ ingen röst kvar. Sen så åkte vi hemåt. Nu kom jag nyss hem och nu försöker jag tagga friidrottsdag imrn men det är svårt för det är inte så kul att ha det på en måndag, men aja nu ska jag dricka te med farsan sen så ska jag krypa ner i min säng och sova godnatt....

KOMMENTARER


Låter som du haft det underbart här i Stockholm!

Åh vad jag saknar dig!! :( Måste pratas vid någon dag!!

Puss o kram! <333

2012-05-20 // 22:34:10

saknar dig med, ja det får vi göra :) <333

2012-05-22 // 22:13:51
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: