Jag har helt släppt det, eller?


Jag när jag var sex år. Jag saknar tiden när man var liten och man inte hade så stora krav på sig själv. Och skitsnacket inte fanns. Andledningen till att bloggen har stått stilla i några dagar är för att jag har haft utegångsförbud och dataförbud pgr av andledningar. Men nu är jag tbx. I måndags var jag med Tilde och Nora vi chillade och dom knäckte två ägg över mitt huvud haha. I tisdags var jag med en massa fint folk Clara, Klara, Sofia,Nora, Sam och Max. Vi myste bland annat och snackade oså. I onsdags var jag med Klara och nora och Max vi chillade hemma hos Klara och så kollade vi min syrras Fotbollsträning. Idag har jag bara varit hemma när jag kom hem så hade mamma bakat scones till mig och mina systrar och vi åt scones marmelad och mjölk yummi :D nu har jag nyss kommit ut ur dushen och mamma har särverat mig Jordgubbar och vindruvor framför Lets Dance :)

KOMMENTARER


Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: