Jag vill ha dig tillbaka....


En bild av Malin Stefansdotter

Hej, igår så var det ju vakborg, på kvällen hade vi gäster här men jag emmie och Malin vi var mäst för oss själva, vi gick till majbrasan vid kvart över åtta och där träffade vi massa folk! sen åkte vi hem i tid till fyverkerierna som vanligt så kollade vi från balkongen. Sen kollade vi film hela kvällen haha massa barnfilmer :D
idag åkte malin hem vid 11 jag saknar dig redan malin <3
sen vid halv 1 åkte jag till Julia och vi stekte som in i he.....lvet..e. Vi spelade lite fotboll och åkte till dollar store och köpte glass. Vid fem åkte jag nora och julia på träning. jag kom hem för en stund sen, nu har jag ätiit och snart ska jag gå in i dushen. hörs imrn :D

KOMMENTARER


Saknar dig med! Men vi får hålla bra kontakt innan vi träffas igen! :) <3

2012-05-01 // 22:48:11
Estrid

vilken fin bild!!!!!!!!!!! love you!

2012-05-10 // 18:19:14
Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (syns bara för mig)


Din blogg:


Skriv din kommentar här: